završni rad
Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela

Tunić, Kristina
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Tunić, K. (2023). Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

Tunić, Kristina. "Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

Tunić, Kristina. "Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

Tunić, K. (2023). 'Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

Tunić K. Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

K. Tunić, "Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:578027

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.