prikaz prve stranice dokumenta Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju

Curić, Ana
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Curić, A. (2023). Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

Curić, Ana. "Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

Curić, Ana. "Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

Curić, A. (2023). 'Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

Curić A. Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2023 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

A. Curić, "Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:831169

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.