Dilberović, H. (2024). Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719
Dilberović, Hana. "Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719
Dilberović, Hana. "Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719
Dilberović, H. (2024). 'Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719
Dilberović H. Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719
H. Dilberović, "Uloga marketing sadržaja u digitalnom okruženju", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:500719