Boro, B. (2024). Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, B. (2024). 'Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro B. Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
B. Boro, "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529