Vilović, L. (2024). Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, Lana. "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, Lana. "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, L. (2024). 'Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović L. Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
L. Vilović, "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870