prikaz prve stranice dokumenta Kulturni identitet  i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii

Imbert, Paula
Sveučilište u Dubrovniku
Fakultet za medije i odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Imbert, P. (2024). Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

Imbert, Paula. "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

Imbert, Paula. "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

Imbert, P. (2024). 'Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

Imbert P. Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

P. Imbert, "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.