Imbert, P. (2024). Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358
Imbert, Paula. "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358
Imbert, Paula. "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358
Imbert, P. (2024). 'Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358
Imbert P. Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358
P. Imbert, "Kulturni identitet i Instagram marketing McDonald's-a u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbijii", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:503358