završni rad
Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača

Hijacinta Zrno (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Zrno, H. (2017). Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598

Zrno, Hijacinta. "Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598

Zrno, Hijacinta. "Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598

Zrno, H. (2017). 'Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598

Zrno H. Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598

H. Zrno, "Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:988598