Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull

Katja Trtoman (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Trtoman, K. (2017). Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754

Trtoman, Katja. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754

Trtoman, Katja. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754

Trtoman, K. (2017). 'Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754

Trtoman K. Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754

K. Trtoman, "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Red Bull", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:245754