Bošnjak, R. (2018). Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004
Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004
Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004
Bošnjak, R. (2018). 'Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004
Bošnjak R. Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004
R. Bošnjak, "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004