prikaz prve stranice dokumenta Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.

Bošnjak, Rahela
Sveučilište u Dubrovniku
Fakultet za medije i odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, R. (2018). Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, R. (2018). 'Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak R. Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

R. Bošnjak, "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.