prikaz prve stranice dokumenta Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.

Bošnjak, Rahela (2018)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, R. (2018). Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, Rahela. "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak, R. (2018). 'Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 05.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Bošnjak R. Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o. [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 05.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

R. Bošnjak, "Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:551004

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.