Belin, P. (2019). Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178
Belin, Petra. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178
Belin, Petra. "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178
Belin, P. (2019). 'Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178
Belin P. Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178
P. Belin, "Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:161178