Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice

Amar Omerčahić (2019)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Omerčahić, A. (2019). Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, A. (2019). 'Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić A. Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 18.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

A. Omerčahić, "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272