Omerčahić, A. (2019). Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272
Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272
Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272
Omerčahić, A. (2019). 'Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272
Omerčahić A. Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272
A. Omerčahić, "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272