prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu

Jukan, Emina
University of Dubrovnik
Department of Communicology

Cite this document

Jukan, E. (2021). Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, E. (2021). 'Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan E. Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

E. Jukan, "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Please login to the repository to save this object to your list.