prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu

Jukan, Emina
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Jukan, E. (2021). Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan, E. (2021). 'Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Jukan E. Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

E. Jukan, "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.