Jukan, E. (2021). Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240
Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240
Jukan, Emina. "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240
Jukan, E. (2021). 'Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240
Jukan E. Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240
E. Jukan, "Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:947240