master's thesis
Social networks and marketing of cultural institutions, case study: Dubrovnik theatre Marin Držić

Marijana Njirić (2017)
University of Dubrovnik
Department of Communicology
Cite this document...

Njirić, M. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, M. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić M. Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2019 February 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

M. Njirić, "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015