Njirić, M. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015
Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015
Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015
Njirić, M. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015
Njirić M. Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015
M. Njirić, "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015