prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića

Njirić, Marijana
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Njirić, M. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, M. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić M. Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

M. Njirić, "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.