undergraduate thesis
Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća

Kesovija, Ivana
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Kesovija, I. (2017). Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, I. (2017). 'Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 27 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija I. Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2020 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

I. Kesovija, "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Islandora Bookmark - Please login to use this feature