završni rad
Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća

Ivana Kesovija (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Kesovija, I. (2017). Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, I. (2017). 'Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija I. Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

I. Kesovija, "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740