master's thesis
MANAGING PROMOTIONAL ACTIVITIES IN BUSINESS PRACTICE OF AGRICULTURAL HOUSEHOLDS IN DUBROVNIK-NERETVA COUNTY

Božo Matuško (2017)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Matuško, B. (2017). Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, B. (2017). 'Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško B. Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

B. Matuško, "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550