Matuško, B. (2017). Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550
Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550
Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550
Matuško, B. (2017). 'Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550
Matuško B. Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550
B. Matuško, "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550