diplomski rad
Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji

Božo Matuško (2017)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Matuško, B. (2017). Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, Božo. "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško, B. (2017). 'Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

Matuško B. Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550

B. Matuško, "Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:140550