Šimunović, M. (2016). Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, M. (2016). 'Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović M. Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
M. Šimunović, "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256