Šimunović, M. (2016). Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović, M. (2016). 'Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
Šimunović M. Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256
M. Šimunović, "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256