Rad nije dostupan
završni rad
Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija

Marija Šimunović (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Šimunović, M. (2016). Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256

Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256

Šimunović, Marija. "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256

Šimunović, M. (2016). 'Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256

Šimunović M. Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256

M. Šimunović, "Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:131256