Prskalo, D. (2016). Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, D. (2016). 'Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo D. Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
D. Prskalo, "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301