prikaz prve stranice dokumenta Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)
No public access
master's thesis
Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)

Prskalo, Daria
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Prskalo, D. (2016). Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo, D. (2016). 'Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Prskalo D. Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

D. Prskalo, "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301

Islandora Bookmark - Please login to use this feature