Prskalo, D. (2016). Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, Daria. "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo, D. (2016). 'Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
Prskalo D. Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM) [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301
D. Prskalo, "Strategija marketinga usmjerena na upravljanje odnosa s kupcima (CRM)", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525301