Dragičević, A. (2016). Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, A. (2016). 'Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević A. Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
A. Dragičević, "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914