No public access
master's thesis
PHYSICAL EVIDENCE AS AN ELEMENT OF MARKETING MIX IN SERVICES ORGANIZATIONS

Ana Dragičević (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Dragičević, A. (2016). Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, A. (2016). 'Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 17 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević A. Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2019 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

A. Dragičević, "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914