Rad nije dostupan
diplomski rad
Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama

Ana Dragičević (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Dragičević, A. (2016). Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević, A. (2016). 'Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

Dragičević A. Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914

A. Dragičević, "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914