No public access
master's thesis
THE MANAGEMENT OF MARKETING STRATEGIES IN THE AREA OF MAKARSKA AS A TOURIST DESTINATION

Tanja Juran (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 18 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2019 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732