prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
No public access
master's thesis
Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije

Juran, Tanja (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 05 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2020 June 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Islandora Bookmark - Please login to use this feature