Rad nije dostupan
diplomski rad
Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije

Tanja Juran (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732