master's thesis
Satisfaction and the loyalty of consumers with regard to the value of the product - case of camp product

Iva Srhoj (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Srhoj, I. (2018). Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081

Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081

Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081

Srhoj, I. (2018). 'Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081

Srhoj I. Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081

I. Srhoj, "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081