Srhoj, I. (2018). Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, I. (2018). 'Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj I. Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
I. Srhoj, "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081