Prnjat, I. (2018). Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, I. (2018). 'Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat I. Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
I. Prnjat, "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475