Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju

Ivanka Prnjat (2018)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Prnjat, I. (2018). Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, I. (2018). 'Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat I. Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

I. Prnjat, "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475