No public access
master's thesis
Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija

Nikolina Butijer (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Butijer, N. (2016). Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, N. (2016). 'Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 06 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer N. Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2020 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

N. Butijer, "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Islandora Bookmark - Please login to use this feature