Butijer, N. (2016). Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, N. (2016). 'Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer N. Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
N. Butijer, "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593