Butijer, N. (2016). Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer, N. (2016). 'Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
Butijer N. Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593
N. Butijer, "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593