prikaz prve stranice dokumenta Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija
Rad nije dostupan
diplomski rad
Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija

Butijer, Nikolina
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Butijer, N. (2016). Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, Nikolina. "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer, N. (2016). 'Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Butijer N. Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

N. Butijer, "Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:716593

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.