Širić, M. (2016). Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657
Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657
Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657
Širić, M. (2016). 'Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657
Širić M. Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657
M. Širić, "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657