No public access
master's thesis
TRADITIONAL AND NEW FORMS OF INTERACTIVE MARKETING COMMUNICATION

Monika Širić (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Širić, M. (2016). Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, M. (2016). 'Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 14 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić M. Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2019 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

M. Širić, "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657