Rad nije dostupan
diplomski rad
Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije

Monika Širić (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Širić, M. (2016). Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, Monika. "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić, M. (2016). 'Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

Širić M. Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657

M. Širić, "Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:787657