prikaz prve stranice dokumenta Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama

Mantalica, Vicko
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Mantalica, V. (2018). Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, V. (2018). 'Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica V. Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

V. Mantalica, "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Islandora Bookmark - Please login to use this feature