Mantalica, V. (2018). Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, V. (2018). 'Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica V. Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
V. Mantalica, "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207