University of Dubrovnik Faculty of Economics and Business
Cite this document
Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953