Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953
T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953