Ćimić, A. (2024). Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, Ana. "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, Ana. "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, A. (2024). 'Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić A. Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
A. Ćimić, "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183