Boro, B. (2024). Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro, B. (2024). 'Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
Boro B. Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529
B. Boro, "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529