University of Dubrovnik Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kesovija, I. (2017). Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740
Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740
Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740
Kesovija, I. (2017). 'Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740
Kesovija I. Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740
I. Kesovija, "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740