undergraduate thesis
Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća

Kesovija, Ivana
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Kesovija, I. (2017). Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, Ivana. "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija, I. (2017). 'Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Kesovija I. Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

I. Kesovija, "Direktni marketing kao čimbenik konkurentnosti poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:525740

Please login to the repository to save this object to your list.