prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju

Prnjat, Ivanka
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Prnjat, I. (2018). Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, I. (2018). 'Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat I. Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

I. Prnjat, "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Please login to the repository to save this object to your list.