undergraduate thesis
Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća

Rubčić, Tanja
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Please login to the repository to save this object to your list.