Vekić, J. (2017). Marketinško upravljanje turističkom destinacijom (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425
Vekić, Josipa. "Marketinško upravljanje turističkom destinacijom." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425
Vekić, Josipa. "Marketinško upravljanje turističkom destinacijom." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425
Vekić, J. (2017). 'Marketinško upravljanje turističkom destinacijom', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425
Vekić J. Marketinško upravljanje turističkom destinacijom [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425
J. Vekić, "Marketinško upravljanje turističkom destinacijom", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:826425