prikaz prve stranice dokumenta Teorije motivacije  i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Cvjetanović, Marija
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Cvjetanović, M. (2021). Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, M. (2021). 'Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 21.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović M. Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 21.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

M. Cvjetanović, "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.