Curić, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić M. Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
M. Curić, "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021