Pavić, N. (2024). Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872
Pavić, Nikolina. "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872
Pavić, Nikolina. "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872
Pavić, N. (2024). 'Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872
Pavić N. Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872
N. Pavić, "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872