Kozić, B. (2024). Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, B. (2024). 'Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić B. Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
B. Kozić, "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361