prikaz prve stranice dokumenta Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga

Lončarić, Laura
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Lončarić, L. (2024). Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, L. (2024). 'Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić L. Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

L. Lončarić, "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.